Saturday, February 20, 2010

'Selar' MP Australia: HJ Hadi lebih iklas dari Parpu Kera..


Sama ada kenyataan Hadi mendapat sokongan daripada Mursyidur Am mereka tidak penting kerana Hadi berkata sesuatu yang benar. Ini adalah kenyataan daripada Presiden parti, dan ianya tidak memerlukan ulasan daripada penasihat yang sudah diketahui umum sangat berkepentingan dan tidak konsisten.

Pakatan pembangkang kelihatan sudah tidak sederap dan tidak seirama lagi. Apabila Hadi mengecam campur tangan asing. Kali ini, kenyataan Hadi tepat pada masanya. Harapan kita agar semua pemimpin PAS akur dengan pandangan dan kenyataan Presiden parti.


Ini pula cerita Parpu Kera...

Husin Lempoyan : Parpu, Kau nak jadi glamour tak? Jadi hero...

Parpu Kera : Nak, mcmmana?

Husin Lempoyan : Kau ikut aku pagi besok....

Parpu Kera : Buat apa?

Husin Lempoyan : Kita buat demo, blogger hantar demo bantahan di kedutaan Australia... Kau aku, Big Dog, Bujal, Datuk Rocky Bru... kita masuk tv.. Glamour beb.. Besok kau jemput blogger lain datang sekali...

Parpu Kera : Fuhh glamour tu, tak payah.. tak payah jemput blogger lain datang yang penting nama kita naik dalam blog dan tv.

Husin Lempoyan : Suka hati kau, besok jangan lupa pukul 9 pg...




Parpu Kera : Alamak ini demo Pemuda punya, ahh tak payah masuk campur lagi bagus, nak buat apa glamourkan KP tu.. Akukan musuh dia. ehh malunya aku, macammana aku boleh tersesat kat sini... Aku mesti cari jalan nak kenakan KJ balik! AKU DAH MALU, SIAP KAU KJ.

Skrip ini dirakamkan oleh seorang sahabat yang rapat dengan Parpu Kera.

No comments: